Monday, April 12, 2010

♥ Nur Najwa ♥

Disamping keseronokan pakcik & makcik aku terime menantu
mereka juga btambah gumbira krn tlh bergelar Atuk & Nenek
Kazen aku a.k.a adik kpd pengantin
slamat melahirkan baby girl
yg diberi name Nur Najwa
beberape hari b4 kenduri abg ajib..
dijangka bersalin ujung bln 4 ni
tp oleh krn sbb tertentu tpaksa diawalkan
dan bersalin melalui pembedahan
dilahirkan dgn berat 2.34kg
very d kecil tau...aku pun mmg x berani nk pegang
sian gk aku tgk kazen aku ni..
makcik satu hal mmg x dpt spnuh mase melayan cucu sulongnye itu
maklum lah sibuk dgn kenduri
pehtu plak aku tgk kazen aku tu x sempat nk rehat
ader je yg dtg jenguk baby tu..
ye la kan time kenduri mmg ramai gile la org
sume dtg tgk skali...tp ape2 pun MASYUKKKKKK..hehehe
Inilah dia new born baby NUR NAJWA

No comments:

Post a Comment