Friday, August 27, 2010

♥ Buke Pose Dgn Tok Mat & Tok Mah ♥

Last week @ Sabtu @ 21/08/2010
Tok Mat & Tok Mah dtg KL
Abg ipo aku & wifenye yg menjemput dr kg
dtg KL cos nk pg tgk & jaga cucunye
@ anak buah aku @ kazen Haziq
iaitu Kakak Afrina & Abg Afiq
yg x sihat kt Bangi
Tp Alhamdulillah skrg dh sihat walafiat

B4 pg Bangi singgah berbuka kt umah aku dulu
aku pun prepare2 la ape yg patut
mak mertua aku dh prepare lauk pauk gak
gulai ikan sungai & cendawan goreng
kuih muih pun dia bwk...

Kakak ipo aku plak dh sediakan
masak lemak pucuk & suun
so aku masak sambal ikan je la & nasi
sup ayam pun ade gk buat utk budak2
dan aku siap buat kuih sagu @ mate ikan
pehtu goreng karipap sket
buat kuih sagu ni pun sbb My B suke

Gambo2 menu & time berbuka x sempat nk ambik
tp mlm tu b4 gerak ke Bangi sempat la posing
Tok Mat la nk bergambo dgn cucu2nye

Inilah antara gambo yg diambil..







Hari ahad @ 22/08/2010 berbuka beramai2 kt Bangi plak
Tp Makcik Fauriahnye x de la
cos jaga anak2 nye yg x sihat kt KPJ Kajang
Asbennye pun x de cos outstesen kt Argentina
x dpt blk cos x de fligt tiket

Family Maklong pun ade skali
Yg x der cume Family Pak Ngah kt Kuantan tu je..
To: PakNgah Kuantan : KAte nk mai KL buat mkn2??

No comments:

Post a Comment