Friday, August 13, 2010

♥ Ayam Penyet Best @ Ampang ♥

Masa: 10 Ogos 2010 @ Rabu @ 1.00pm @ Shari Sblom Puase
Lokasi: Restoren Ayam Penyet Best @ Ampang Putra @ Area Opis Aku jerk

Sempena nk sambut kdtgan bulan pose
kami2 di opis ni pun mau mkn2 besar gitu
mau ngetes lg restoren2 baru kt bangunan sbln opis ktorg ni
klu dulu Pen Yu kali Pen Yet plak..hhahaha


Restoren ayam penyet la yg agak glemer gk tika ini
ade cawangan bru kt area opis aku ni
saje nk try kt sini plak
bg aku sedap lg yg aku mkn b4 ni
kat Bdr Tasik Permaisuri
kt sini mcm kureng garing jer kot
sambal pun agak kureng ummpp..dr tmpt lain
bg aku, org lain x tau la..

ape2 pun layan je la gambo2 yg di ambil

kali ni aku nk try Empal (Daging) Penyet

Asiah: Dendeng Berlado

Asiah : Bakso Penyet


Ina: Sayur Asem


Lin: Ayam Penyet

Kami yg sudah kekenyangan
comey la ayam kt blkg tu..ahaks..

Mereka yg keriangan slps kekenyangan mkn..ahaks..

Sampai di sini dulu kite ngetes mkn2 ni ye..
peh raye nanti kite sambung lak restoren baru yg lain ek...

2 comments:

  1. sape kate x gemuk?? dh naik wooo...
    ni kene kontrol blk ni..hehehe

    ReplyDelete