Sunday, July 4, 2010

♥ Camping @ Janda Baik, Pahang - Day 2 ♥

....smbgn dr n3 sbelumnye.

Janda Baik - Day 2
Mlm mmg tdur dgn nyenyaknye..
Haziq pun dh subuh bru bangun mintak susu
Bngun je dr tdo, bukak pintu khemah
terus je nampak keindahan alam..Subhanallah
sambil menghirup udara segar di pg hari..
maklum je la khemah aku betoi2 ngadap jeram

Antara permandangan di luar khemah ktorg..

Air sungai yg mengalir di celah batu2 sungai
pg ni ktorg bekpes simple je
roti + telur + sardin
pehtu goreng nuget..
Abih bekpes terjun sungai lg..
perghh!!!pg2 bese arr air mcm ais jerk
Haziq & Rayyan menggigil2 kesejukan gituh
aku pun same...hehehe
dh pueh berkubang aku & haziq naik..
pehni nk prepare utk lunch plak
gambo2 dbwh ni nk tunjuk kesibukan aku memasak lah kununnye..hahaha
tp bkn aku sorg je yg masak..
ktorg bekerjesama...bak kate wonderpet...
"ape yg penting???kerjasama.."
kebetulan haziq & rayyan tdo..
maklum lah dh penat mandi manda dlm jeram
so senang la aku & ina selesaikan kerja2 ktorg


stlh bertungkus lumus memasak sambil berposing..ahaks
siap lah menu lunch utk hari kedua ni
simple2 jerk...tp bestt...

peh lunch mate pun ngantuk daa...
kaum adam semua nye tdo..
aku & ina je x tdo...borak...lgpun haziq dh bangun
sepatutnye ktorg bergerak pulang ptg ni
tp memandangkan sume keletihan
dan memandangkan juge x pueh tdo dlm khemah
nk sambung tdo 1 mlm lg
dan cdg nk bertolak pg2 isnin...kunun je lah tu
sbb ramai yg x ambik cuti isnin cos plan mmg 2 hari je pg..
masing2 setuju nk blk esok..
so, pukul 6pm ktorg terjun lg dlm sungai..
nk mandi sepuas2nye cos esok nk blk dh..
mlm plak ktorg x de la nk msk dinner beriye
sbb x der dlm list program
mkn meggi je & goreng cucur udang
cicah plak dgn sambal ikan bilis
mmg sedap lahh..kenyang....
ni aktiviti mlm kedua
main api...hahaha..

gambo dbwh My B bersama kwnnye zek
bposing mcm modellah kononnye tu

n3 ini akn bersmbung lggg....

No comments:

Post a Comment