Wednesday, December 2, 2009

♥ Kalendar 2010 ♥

Yeay!!!
"Saya menang kalendar"
tgk la ape yg aku dpt semlm...

kehadiarannye mmg kunanti & kutunggu
smlm juge tuan pemberi hadiah a.k.a LaLa
ty kat aku dh dpt lom kalender yg dia pos..
dia dh pos last week lg..aku ckp mane der sampai lg..
Sekali ptg smlm time nk blk opis tgk dh ade dlm posbox..
aku hampir mau menyumpah itu posmen,
lambat wat keje @ dh curi itu kelender...
Ya ampun posmen..sib baik aku x sumpah lg..
Kalender ni aku dpt cos menang 1 contest kt blog LaLa...
jd pengomen terawai & slogan terbaik..
itu aku yg agak la cos dlm blog LaLa x de
mention sape punye slogan terbaik..
dia suruh paham2 sendiri jerk..
So, stlh aku menerima ini kalender
aku pun memahamkan diri sendiri yg
aku adalah pemenang itu...huhuhu..
"Lala, klu salah tolong betoikan ye...hehehe"
kpd LaLa terime kasih cos wat itu contest
& kasi aku hadiah kalender ni...
lain kali wat lg ek..
Aku mmg memerlukan kalender tu nk letak kat opis...

3 comments:

  1. uish...da post entry dah? pantas sungguh! sebbek nak sumpah posmen td dlm ati kater "neh msti nak sumpah aku neh...konon2 tipu arr xanta kalendar tuh" wahkakakkaa! sbnrnyer dlm ati riso jgk...takut xsmpai...payah arr nak cari mkn psneh...hehehe...

    xpe psneh ada agik contest...tp berkesempatan nak wat entry agik..nnt leh arr juin...hehehe

    papepown TAHNIAH yerk! hehehe

    ReplyDelete
  2. uishh!!!x tdetik lgsung nk sumpah org yg nk bg hadiah lew..
    malah mau ucap mekasih byk2 lg ade lah...

    ReplyDelete