Thursday, December 31, 2009

♥ Bkt Tinggi - Rabbit Park ♥

2 minggu lepas yakni pd tarikh 20/12/2009 iaitu hari Ahad...
Aku, My B & Haziq tlh pergi berjalan2 ke Bukit Tinggi, Pahang
bersama 1 lg family Jeffry, Ina & Rayyan
hish!!kire agak lame punye citer lah ni
ye mmg lame pun..cos x sempat nk updet cos very bz
1 lg masalahnye gambo2 bersize sgt la beso..susah mau uplod..
klu takat nk citer je x best la plak tanpa gambo2 kan??
sbb aku bkn reti sgt nk citer panjang2 ni..
klu letak gambo ni, x yah nk citer panjang..
so, oleh krn aku mmg dh maleh nk wat keje kat opis ni,
maklum saje lah ujung2 thn ni..
wpun sbenonye keje very da byksss..
tp biarkan saja kerja2 itu..
aku mau updet blog yg lame x berupdet nie...
adehhh!!!ape la yg aku melalut ni kan??
ermmm~~~~layann je la...

1st place ktorg pg Rabbit Park
ermmm..x der la best mane pun
konon kate org byk arnab2 yg pelik2 ni
ade lah gak 3 @ 4 ekor, yg lain arnab biase
keldai, kijang ke kancil ntah ader gak kat situ
1 lg ader sekor kambing gurun kot kt situ..
kt bwh ni antara gambo2 yg diambil





n3 ini akan disambung ke n3 berkutnye..

tungggguuuuuuuuuu...............

No comments:

Post a Comment