Monday, March 28, 2011

♥ Pertunangan My Kazen ♥

Tarikh: 13/03/2011
Hari: Ahad
Tempat: Tmn Sri Medan, PJ
Per: Majlis Pertunangan Diniy & Taufik

Tahniah buat sepupuku Diniy
atas pertunangannya dgn insan pilihannye








Diniy ni blajo kat Mesir
Klu ikut perancangannya bertunang bln 6
tp dh kebetulan ade berlaku pergolakan kt Mesir
Dpt blk M'sia free, then terus tunang




Tunang dia plak akan sambung blajo ke Jordan
tempoh ikatan 4 thn..lame giler kan
kate nk tunggu abih blajo dulu
tp aku rase mcm x akan sampai 4 thn je tu..hehehe






Taufik & Diniy





Diniy ni anak Pak Cik aku yakni adik kpd abah aku
Gambo lelaki yg berlebai tu lah pak cik aku





Diniy bersama bakal Suami & Mak Mertua




Sori sgt2 cos x dpt dtg la
blk kg jelebu ade kenduri
gambo2 diambil dr kamera aku
tp adik aku yg amik..ahaks

Semoga Pertunangan ini akan kekal
hingga ke jinjang pelamin dan ke akhir hayat

No comments:

Post a Comment