Friday, February 25, 2011

♥ Perkahwinan Suhana & Hasmizan ♥

Tarikh: 5/2/2011
Hari: Sabtu
Masa: 2.00 ptg
Per: Kenduri Kawen kwn aku

Dri thn ke thn aku tunggu
akhirnye kawen jugak kwn aku yg sorg ni
Alhamdulillah, selamat sudah kwn aku
dr sek ren lg ni tau,
Suhana Amir Hussain a.k.a Suen
bergelar isteri kpd
Hasmizan (kwn sek men)
lame gak diorg ni kapel
on off on off jgk la
tp klu dh jodoh x kemane kan??

ape2 pun tahniah wat suen & mizan
semoga kekal bahagia hingga akhir hayat
dan dikurniakan cahaya mata yg soleh & solehah
amiinn..

Layan gambo jela ye..
geram aku dgn pengantin ni tau
susah beno nk suh posing pengantin
mcm nk x nk je..haishh!!

Aku & kak nurul (member sek men)
dia ni pun bru kawen gak
same tarikh dgn adik aku
awal bln 12 aritu
tu yg x dpt dtg tu
sori ek kak nurul
ape2 pun tahniah ye
semoga kekal bahagia hgga akhir hayat

tgk la Haziq terpegun tgk keayuan pengantin ni
maklum saje lah kwn aku sorg ni
x pernah nampak pun dia make up
tgk pengantin tu..posing gitu gaye plak
dr sekolah2 dulu camtu la gaye kakinye
lupe lak nk suh suen pakai kasut tumit tinggi


hantaran pihak lelaki kpd perempuan
gambo kami sekeluarga bersama 2 psgan pengantin baru
keesokan hr kak nurul dgn psgannye ni akan bersanding lg
utk kenduri sambut menantu plak kt pahang
skali lg dijemput, tp sori k.nurul x dpt nk dtg jgk


ade gak jumpe kengkwn lame yg lain
tp diorg dh blk, sbb diorg dh dtg awai
x sempat nk bergambo..

No comments:

Post a Comment