Monday, January 31, 2011

♥ 11.01.11 ♥

Tarikh yg cantikk..
Ade beberape perkara yg berlaku diseblk tarikh ini

1st- Hari lahir adik aku
Nurul Aini yg ke-26
Epi Besday dear...
semoga tabah menjalani kehidupan yg bru
sbg seorg Isteri..

2nd- Genap 5 thn kete kami
Gen 2 - WNR 4966

3rd- Kehilangan seorg Pakcik yg amat dihormati
Wak Jumlah aka Abg Ayah aku
tlh kembali kerahmatullah pg pukul 6.30pg
AL-FATIHAH
sgt sedih tau...
aku sempat ziarah arwah shari sblm tu
di Hospital Universiti (PPUM)
Arwah mmg ade mengalami sakit 3 serangkai
Lately ni pun mmg dh agak lemah bdnnye
pg 10hb tibe2 pengsan & terus dibwa ke PPUM
aku jumpe pun time tu arwah sgt lemah
penuh wayar dibdn & oksigen masuk ikut mulut
pehtu tebuk lubang kt leher gak
mmg sgt sayu bile tgk
tp bile aku panggil arwah ade beri respon
mase tu aku mmg x leh thn air mate
bercucuran tang tu jgk

x leh thn nk citer panjang dh..
stop sampai sini saje

Selang seminggu lebih 1 lg berite sedih
Pd 23/01/2011 dlm 9.30mlm
adik aku tepon bgtau anak jiran aku
Mohd Khairil Ahamad Khir tlh pun kembali kerahmatullah
sgt2 terkejut sbb dia x de sakit pun
Doktor mengesahkan kematian nye disbbkan
masalah ade jangkitan kt paru2
menyebabkan arwah sukar bernafas
Arwah merupakan 'kanak2 istimewa' kt kg tu
wpun begitu, arwah mmg rajin sgt buat keje
kehilangan arwah mmg amat dirasai

Semoga Roh Arwah dicucuri Rahmat Allah
dan ditmptkan dlm golongan org2 yg beriman.

1 comment:

  1. br bce..11.01.11..tarikh cantik n byk makna.pape pun tq..aminn...

    hepi2 gak tp sedih pun de bile bce...lengkap..

    ReplyDelete