Wednesday, September 8, 2010

♥ IFTAR Bersama Kengkwn ♥

31/08/2010 @ Selasa @ Merdeka Day @ 7.00pm
Venue: Umah Ijok @ Pandan Utama Apartment, Kg Pandan
Re: Berbuka Puasa bersama kengkawan

Hari Merdeka hr tu kwn aku aka Ijok
ajak buke pose kt umah dia
kebetulan hr selasa tu x de wat mende pun
nk g jln soping pun ujan..
dok umah je la..ptg buke dgn diorg
tmpt nye pun aku tau
x jauh mane pun area opis aku je

sebenonye majlis ni utk diorg yg dok serumah dulu
Ijok ni roomet kengkwn sek aku dulu
put, suen & dila..
aku plak selalu lepak umah diorg
so kami mmg kenal belaka la..

Hidangan berbuka puasa
kami bwk la sket sorg
aku x sempat nk g bazar beli juadah
kirim je dgn put..
tuan umah dah masak nasi, sup tulang & begedil
sedap giler supnye...haziq pun suke sgt menghirup sup tu


Haziq & abah..
mule2 sampai dok berkepit je la
Haziq & mama
Inilah tuan umahnye...

Ijok (sdg meriba anaknye)& Hubbynye

Ini dia anak tuan rumah aka Umar

putih giler si umar ni...

Haziq membuli Irfan

Haziq & Irfan berposing


Haziq: Peace!!!!


Kamii...

No comments:

Post a Comment