Saturday, September 4, 2010

♥ Berbuke Bersama Adik-AdikKu ♥

28/08/2010 @ Sabtu @ 7.00mlm
bertempat di rumah sewaku @ BTR

Sabtu lepas aku ajak adik2 aku buka pose kt umah aku
kecuali yg kt kg lew yg 2 org itu
yg lain sume dok KL so senang la nk berkumpul

Menu simple2 je pun
mujur la diorg dtg awai
bleh la tolong2 aku
klu aku sorg nk buat jenuh la
sbb Haziq la ni klu aku masak
sibuk suruh dukung
dia nk tgk ape yg aku dok kacau2 dlm kuali tu
klu x dukung alamat meraung la dia

Ni lah seba sedikit menu berbuka kami

Kerapu Sweet Sour
Sambal goreng tempe

Sayur Kailan + Tauhu Jepun + Cendawan
Sambal Sotong
Tomyam
Aneka agar2
Tepung Pelita
Kuih Lopis
Buah Duku Langsat
My B bersama biras2 nye
Abih mkn solat jemaah la plak..
Haziq bersama abahnya
aceli ni gambo hr slpas tu daa...hehehe

No comments:

Post a Comment