Tuesday, June 15, 2010

♥ Kenduri-Kendara Di Johor - Part I ♥

12.06.2010 - Sabtu - 9.00 am
Memulakan perjalanan ke Selatan tanahair aka Johor
untuk menghadirkan diri atas 2 undangan majlis perkahwinan
1 perkahwinan opismet Haizul
2 perkahwinan x-hosmet Azlina
aku pg dgn member2 opis aku
cos My B x der kat umah,
kebetulan dia kene keje kt johor gaak
tp x leh la nk ikut dia cos dia keje camne nk g kenduri kan??
mlm sabtu dh pg..aku hnya tinggai ngan Haziq je berdua kt umah
kire brani gak aku ek...ahakss
My B aku bertolak kui 12tgh mlm..
biler My B aku hilang dr pandangan mata ktorg
aku & haziq terus masuk bilik kunci pintu & terus tdoo..hahaha
mujurla mlm tu haziq pun tdo dgn lena nye..
kui 6.30 am bru bgun mintak susu
dh pg aku x kisah sgt...hehehehe
Sambung blk perjalanan aku td
member aku sampai umah dlm dkat kui 9
pehtu terus gerak menuju ke hway
dlm perjalanan ke Johor tu singgah Melaka sat
umah makcik kwn aku ni
just lalu je tmpt2 yg menarik kt Melaka tu
x singgah pun cos perjalanan masih jauh ni
mmg betoi2 jauh rasenye nk Mersing Johor ni
Kluar Tol Ayer Hitam pehtu melalui ladang2 k.sawit
naik bukit turun bukit akhirnye korg sampai dkt kui 3pm
acceli kt Mersing kenduri tmpt wife Haizul
dh alang2 pg kan dia jemput suh dtg skali
oklah kan dpt mkn free...siap diorg tapaukan lg...hhehehe
Ni lah gambo pengantinnye
selesai je ktorg isi perut
ktorg pun gerak ke Chalet yg dh di booked oleh Pengantin
dkt je dr umah pengantin tu
La Bella Resort & Camp
tmpt ni mmg best la cos betoi2 dpn pantai
siap disediakan wifi lg tu
tp syg nye ptg tu x dpt nk jln2 di pantai tu
cos hujan turun dgn lebatnye
dok je la dlm cahlet merehatkan diri
inilah gambo resortnye....
mcm2 lg ade kt blkg2 tu
tp aku amik gambo dpn je cos ktorgnye blk kt depan
La Bella 3

Bersiap2 tuk g Dinner..


Ni la dinner ktorg mlm tu

Nasi putih, sup ayam, Tomyam, Sotong tepung,
ikan bakar & kerang bakar(lupe nk snap)
mkn kt gerai tp pantai
tp pantainye amat lah gelap..
x de lampu pun tuk jln2 tp pantai tu




Bile perut dh kenyang ktorg pg la merayau sat kt pekan mersing tu
tuk beli bekalan bekpes esok pg
then terus blk chalet & tdo...
Gambo bwh ni gambo haziq bangun tdo..
sempt lg posing tuu...huhuhu
mmg lena sungguh la tdo dlm aircond ni..
****n3 ni akan bersambung...tungguuuu

No comments:

Post a Comment