Wednesday, June 2, 2010

♥ Korean Food ♥

Di hari Jumaat di waktu mkn tghari,
kire watu rehat la, bkn jumaat lepas
tp jumaat 2 minggu lepas..citer lame lg...hehehe
aku & opismet plan nk g cosway kt Taman Dagang
sekali tuko plan plak bile ader sorg lg opismet aku ni
ngidam nk mkn korean food kt Ampang Point,
kami pun ikutkan saje la kehendaknye..
nanti kempunan plak..aku pun nk try gak
kami pun tuko plan g cosway kt ampang point jerk
dan lunch kat restoren korea kt dlm tu
lupe lak name restorennye..maklum la citer dh lame
tp gambo2 makanannye ade diambil
menggunakan Blackberi(BB) kwn aku yg baru ni..
test power maaa...hehehe

Stater namenye gimbap..ala mcm sushi tu..sedap

yg ni aku nye order
namenye dolsot bimbimbap
ramuannye nasi+daging+taugeh+carot+telur mate kerbau
care nk mkn kene gaulkan sumenye
dann....inilah hasilnye setelah di gaul...

Yang ni plakAsiah punye order

namenye Japche
ala-ala mee goreng basah tp guna suun..
mmg sedapppp....nk kene cr resepi nieh...ahaks..

Ina plak order jjang myun
ala-ala spagetti kot, tp campur ngan kentang
yg ni bg aku la x bape nk suke cos rasenye agak tawar

Ni plak air yg dihidang kan percume tuk semua customer
ape lagi air korean tea...

Ni lah org yg ngidam mkn korean food tu
bkn yg tudung hijau tu, itu aku la yg makim tembam..ahaks
yg tudung coklat tu la Asiah
dia lah yg menguruskan segala order mengorder ni
dan care2 nk mkn korean food ni
Thanks 2 Asiah cos memperkenalkan akak mknan2 ni sume

Gambo Ina x de la plak cos guna BB dia..
dia je yg amik gambo kami

Bile mkn Korean Food ni rase rindu plak nk layan citer2 Korea
Dh ade anak ni mmg dh x follow citer2 Korea ni
x berkesempatan lew...
citer yg plg suke citer Full House la
rindu la kat Rain...hehehehe
Sebut Full House..tingat plak...
bile la plak aku dpt mkn kt Fullhouse ni???
salah satu tmpt dlm wish list yg aku nk pg
cehh!!! poyo toi siap ader wish list...hahahaha

2 comments:

  1. hehehe aku pon rasa nk mkn g kat fullouse :D
    ader satu g tempat nama dia garden
    kat ou ader satu n kat da curve satu..aku dah g mkn dah tp masa tue lupa bwk henset so xder gambo

    ReplyDelete
  2. klu sebut pasai mkn, mmg sume tmpt rase nk g..cume mase & poketnye je kene penuh isi dlu..huhuu

    ReplyDelete