Thursday, February 4, 2010

♥ Taman Tasik Permaisuri ♥

Dua minggu lepas abg ipo aku & family nye yg kt Kuantan tu mai KL
Mau setelkan urusan bkenaan persaraannye..
lame gak la lepak KL, dok umah Abg Ipo aku yg kt Cheras
kire dkt la ngan umah aku...
Dlm tempoh itu byk la aktiviti2 yg ktorg buat bersama
pg mkn2...jln2..borak2..
Hari Sabtu 20/01/2010, lunch kat umah aku..
Aku masak nasi, goreng sayur kangkung belacan & goreng ikan perkasam je
bkn aku masak, tp tetamu yg masak..ahaks..
pehtu kakak ipo aku plak masak asam pedas ikan..
ermmm..sedapppp....
Ptg plak planning g tmn tasik permaisuri..
kali ni aku plak masak spagetti jerk..
tuk minum ptg la tu...mkn kt tmn sambil bermain2..
budak2 je la yg main..bkn ktorg..hehehe
Tp tu la, x byk gambo yg diambil...
ngam2 je abih mkn, ujan pun turun dgn lebatnye..
so ktorg terus blk la..


next n3 nk citer aktiviti mlm plak..tungguuuuu...

No comments:

Post a Comment