Thursday, February 4, 2010

♥ Subang ♥

Fuh!!!lamenye x updet blog...bz maaa...
bkn pe klu sekali aku buka blog..
mmg menatap blog je la keje nye.
x updet blog aku, jln2 blog org plak..
abih sume keje aku pending..
arini mmg nk updet blog..lg pun aku dtg awai..
so updet blog dlu, kui 9 nanti bru wat keje..

n3 ni mmg citer lame..3 minggu lepas..ahaks..
16/01/2010 ( Sabtu )
hari jumaat dpt sms kate adik ipo aku xcident
terkejut gk aku dengo..pengantin bru maa..jatuh motor la plak
dia xcident ari rabu katenye..
itupun mak aku msg kt adik aku yg lg sorg
klu dengo citer dia time xcident tu..fuhh!!ngeri siut
tp alhamdulillah la..cedera tang lutut jerk..
so, hari sabtu ktorg pun pg la melawat..
mmg cdg nk pg tgk umah bru diorg,
kire dtg melawat umah skali la ni
diorg la ni menyewa kat Pinggiran Subang
lupe plak nk snap gambonye..

Umah adik aku ni dkt ngan umah makcik aku
kat Subang Murni..
blk tu singgah la umah dia..
kebetulan makcik aku nk g pasar mlm
so ikut la skali g pasar...beli brg2 dapur jerk
makcik aku keje kat Taska..
sonok la Haziq dpt main2 mainan2 yg ade kt Taska tu...
Abih la mainan kt Taska ni, bkn takat budak yg naik
Ayah & Mak budak pun naik skali..hahahaha
Aku suke tgk haziq main papan gelungsur ni..
dia bkn naik ikut tangga, tp naik ikut tmpt nk gelungsur tu
wpun licin tp Haziq berjaya sampai ke puncak..yahooo..
turun plak menirap, jenuh la ajo turun telentang..
dia lom berani lg kot..maklum la x biase main..
nanti mama & abah bwk Haziq g main kt plaground ek..

p/s: To adik iparku Firdaus...berhati2 ketika memandu ye...
lebih2 lg ketika membawa adik ku..ahaks..
dan 1 lg, cpt2 sket kasi Haziq member ye...
huhuhuhu

No comments:

Post a Comment