Monday, January 18, 2010

♥ Perkahwinan Ana & Firdaus - Part 2 ♥

Pada 02/01/2010 Hari Sabtu bersamaan 16 Muharram 1431 H
adalah Hari Persandingan adik aku
Kaler tema Purple..cantikkan baju ktorg??hahaha
gambo kt bwh ni d pg hari bahagia
posing dlu ngan adik-beradik pengantin..


dlm kui 12.30tghari, ketibaan Pengantin lelaki bersama rombongannye
tanpa membuang mase, terus saje disandingkan mereka..ahaks
mule2 sampai diorg terpaksa dok sanding kt luar umah
d bwh sinaran terik matahari, krn mau menyaksikan org bersilat
termasuk adik aku yg lelaki tu pun bersilat same
fuh!!!berpeluh sehh!!!
pehtu plak acara baling membaling & campak mencampak
uishh..ganas!!!kahakah..bkn baling pinggan mangkuk yee
baling2 & campak2 & rebut2 gule2..hihihi
acare ni saje je nk memeriahkan majlis khas tuk kanak2
tp ade juge mak & bapak & nenek2 & atok2 juge yg turut serta..ahaks
pehtu plak diminta pengantin mencabut cabutan bertuah
lucky draw ni tuk org2 diblkg tabir (bkn yg kt sawah tu ye)
kirenye org2 yg tlh bertungkus lumus membantu
dlm menjayakan majlis ini
tukang masak, tukang hidang,tukang cuci, tukang kemas
dan segala jenis tukang lah..
terima kasih kpd sumenye...
Abih sesi tu, terus mkn dulu cos dh lapo...jemput mkn semua ye
set hidangan pengantin di taja oleh makcik2 & kazen2 aku
tdk lupe juge hiasan khemah & meja pengantin
adalah hasil titik peluh mereka juga..sungguh kreatif & cantiksss...
tq u olls..lupe plak nk snap gambo2 hidangan itu..



Dah kenyang mkn, mmg mkn sungguh2 pengantin tuh..ekekeke
brulah diorg masuk ke istana Wak Mat Sot
tuk bertahta di singgahsane yg tersergam indah
yeke ke ayat tu???aku bkn reti nk berbahase2 nie..hantam sajalah...
bak trademark abg ipo aku di Manisfm "kicap pun kicap lah..."wakakaka


Berposing bersama family...susah sungguh la nk amik gambo family ni
Abah aku asyik dok lari jerk..maklum saje lah ramai beno yg mau bjumpe
tuk bersalam-salaman yg penuh dgn 'makne'...masyukkk!!!!huhuhu
mujur lah
potografer nye menantu sendiri...ahaks..


Stlh selesai berposing kt atas singgahsana
pg posing outdoor plak..
lokasi adalah di depan, di tepi & di blkg umah aku jerk
cantikkan pemandangan di sekitar umah aku???
eh!!cup!! umah abah aku..hehehe





Biase la kan gambo tuan punye blog kene lebih sket...hahaha



n3 ini masih bersambung ke n3 seterusnye..





No comments:

Post a Comment