Thursday, January 14, 2010

♥ JCard Member Day ♥

Adehh!!lame nye x updet blog..bz la...ahaks
nk updet citer kawen adik aku pun sempat lg..
tp arini aku nk citer pasal smlm..
aku blk keje awal smlm cos nk pg
JCard Members Day kat JJ Tmn Maluri
diorg wat 2 days - 13 & 14 january 2010
mulenye nk nk amik halfday, tp ader keje2 yg kene setel dlu g lamabt sket
mmg lame dh aku tunggu Jcard day kt maluri ni..
nk beli baju Haziq, maklum Haziq dh beso,
baju2 nye dh x muat daa..byk gak aku beli smlm
di samping beli baju2 Haziq, x lupe gak tuk My B tersayang
Aku belikan My B set kelengkapan dirinye..ahaks..
dr ujung rambut sampai ke hujung kaki, luaran & dalaman..kahakahah
bak kate org mcm bg set hantaran tu, serba satu tegak berdiri..perghh!!!
tp itu bkn bg saje tu..tu dkira hadiah besday tuk thn ni ( in advance )
aci x klu cenggituh???aci la kn cos u pun bg hadiah i in adv... huhuhuhu
brg2 aku???adelah beli gk sket2..hehehe
bkn pe tau, klu soping time Jcard day ni mmg berbaloi2
disamping dpt diskaun 70% dpt collect point Jcard gak
& dpt claim voucher lg tuk RM100 = RM10
so, pd sape2 nk soping lg leh g arini..

Blk dr JJ dlm kui 8mlm la, terus g amik Haziq & g mkn kt luar saje
kene pau lg mlm ni, ktorg mkn kt Santai Cafe kt Tasik Permaisuri
mkanannye kureng sket la bg kami myb x kene ngan citarase kami..
abih mkn, blk umah, kemas2 ape yg patut then tdo..
tp sempat lg tuh bukak cafeworld b4 tdo..hehehe

2 comments:

  1. sm cam anak aku, baju nya dh kene beransur2 beli yg lain sbb yg sedia ada nii mcm dah ngam2 jer kat bdn dia..
    aku tak penah g jcard day sbb tak jdik ahli pun..hehhehe....rugi kan??

    ReplyDelete
  2. klu aku rugi woo..
    pi cpt daftar ahli & terus soping..hahahaha

    ReplyDelete