Monday, November 16, 2009

♥ Besday Aku ♥

Asyik citer besday org jerk..kali ni nk citer besday aku plak...hehehe
Semalam 15 November 2009 genap lah usia aku 28 thn...
Dh tua rupenye..nk masuk 30 dh...
X de ape pun nk citer kat sini..Hadiah besday pun dh dpt in advance..
Cume mlm besday aku tu, aku ikut My B pg annual dinner opis dia..
Kat Taming Sari Ballroom, The Royale Chulan Hotel, Kuala Lumpur..
Temanya..1 Malaysia..Artis Undangan Anuar Zain & Alleycat
MC plak Ally Iskandar..

Best gak la..mase detik jam 12 mlm tu Annuar Zain tgh nyanyi tu...
tp bkn la lagu besday aku plak..ahaks..Lupe lak ape tajuk lagu dia..maklum la aku bkn peminat setia Anuar Zain ni..Minat gitu2 jerk..hahaha

Jadilah dpt pi annual dinner dlm hotel yg serba indah gituhh...
Tp bkn berdua2an, secara beramai2..tu yg best tu...
Dpat tgk gelagat ramai org..dgn pakaian 1 Malaysia nye..
Satu lg gelagat peminat2 Anuar Zain..
Ramai giler peminat fanatik Anuar Zain..
Ramainye yg pompuan la..Laki pun ader gak..Ahaks..
Sampaikan Anuar Zain ckp ni 1st dpt peminat yg begitu rupe..Ahaks
Ktorg pakai baju Melayu Asli..Baju Melayu & Kebaye jerk..
Yg sedihnye ktorg tlh tertinggal kamera daa..
Adehhh..x dpt nk bergambaran sakan daa..
Cume adelah gambar2 ihsan dr kamera member2..

Posing kat luar TamingSari Ballroom pas dinner..Time ni dkt kui 1.00pg klu x silap..mate pun sudah mau pejam daa...


Haziq????Di mana Haziq time ni??
Sian Haziq kene tinggal...Ktorg tpaksa meninggalkan Haziq
kat umah Mak Langnye cos x leh bwk baby daa..
Tak pe lah Haziq..nanti keje company beso2...
leh pg Annual dinner ek..Amiinn..
Mama pun 1st time bru pg nieh,
Last year dh reg tp x dpt pg gak
cos bersalinkan Haziq awai dr due date..

2 comments: