Tuesday, November 9, 2010

♥ Marhaban Ya Marhaban ♥

Tarikh: 6/11/2010
Hari: Sabtu
Masa: 8.30 mlm
Per: Kenduri Cukur Jambul & 'Kumpulkan Org'

Kenduri cukur jambul adalah utk anak adik aku
Nor Hasanah iaitu Nur Zara Iman
'Kumpulkan org' tu plak adalah untuk
kenduri kawen adik aku Nurul Aini awal bln dpan..
Korang tau ke ape kumpulkan org tu??ahaks..
kpd yg x tau 'kumpulkan org' tu
kire mcm mensyuarat la @ jemput org2 kg
utk kenduri kawen adik aku nanti

Maleh nk tulih panjang2
tgk2 je la gambo2 yg sempat di uplod ni
gambo2 lain dlm fb..

Si Tembam a.k.a Nur Zara Iman


Si Montel a.k.a Nur Zara Iman


Buaian Berhias..ahaks
Digubah khas oleh Makcik aku


Zara sdg beradu di dlm buaian berhias..

Zara bersama Abah & Ummi

Zara bersama org kuat Majlis ini..
a.k.a Mat Sot @ Abah kami le..

Macam kenai je budak di tgh2 Abah & Ummi Zara tu...

Cukur Jambul Zara oleh Tok Imam kg kami
a.k.a Ust Hamzah

Dulang yg dibawa oleh adik aku tu
di penuhi oleh gula-gula & duit syiling
untuk acara 'rebut cekelat'

Rebut2 jgn x rebut...

Seperti biasa menu nasi ambeng

Pencuci mulut

Aku & Haziq

Bersama baby Zara plak

Aku mmg x dpt le nk bergambo dgn Zara berdua2an
cos ade seorg budak yg amat jeles..


Tiada gambo abah haziq di dlm majlis ini
bkn krn dia jd tukang amik gambonye
ttp dia ade keje di KL...

No comments:

Post a Comment