Monday, August 3, 2009

♥ Katak Yang Comel ♥

Title N3 ni macam nk bercerite plak mase zaman kecik2 dulu...
Pada suatu hari...ade seekor katak yg comel...bla..bla...bla...
Apela yg aku merepek ni??Eceli x de bende nk post kat blog ni..tu yg merapu & meraban tu..ahaks..Aku mmg suke la tgk katak ni..tp bukan original katak la...katak palsu @ dlm kate lain patung yg rupe katak ni...cam comel je kan?? Tp klu tgk katak betoi geli la plak..eeiiii....

So kat bawah ni aku ader tempek gambo2 Haziq posing ngan katak yang comel..

"Ini adalah katak yg comel kepunyaan Mak Teh Haziq"

"Adeh!!!beratnye katak nieh.."



Yang bawah ni plak adalah 'Frogy'...Ingat lg x kat frogy ni dlm N3 aku yg lepas..Ini lah frogy..aku yg letak name tu...bende ni aku beli kat downtown Cheras, 2 minggu sudah..ala...la ni kan ramai yg letak bende2 gini kat dlm kereta..lebih2 lg bunga ngan daun yg dok gerak2 klu letak kat bwh cahaye..kire guna tenaga solar la..aku saje je beli bentuk katak ni..so klu kene cahaya tangan ngan kepala nye bgoyang2 la..tp, aku tgk cam dh nk rosak jerk..kepalenye dh x nak goyang sgt daa :(


No comments:

Post a Comment