Tuesday, June 2, 2009

Pasar Malam

Malam tadi My B bawak Haziq jemput aku kat opis...Pehtu cadang nak makan kat luar je...Sekali tu terlalu plak kat pasar malam setiawangsa....
Ktorg pun tuko plan...beli je la makanan kat pasar malam, makan kat umah....
Perghhh!!!Sekali membeli x hengat...kiri kanan tangan penuh dgn plastik ni...itu nak ini nak...makanan la yg byknye sampai kui 12 tgh mlm pun x abih makan lg...ahaks..
Makan plak sambil menonton DVD citer Night at the Museum 2...Hehehehe
Antara makanan yg ktorg beli & makan :-
Haziq plak 1st time g pasar malam...Sonok betoi dia...
mujurla x meragam wpun keadaan penuh sesak & asap berkepul2...
Abah dia la yg jenuh dukung dia yg berat skrg 8.8kg...
bkn reti dok diam sampai tgn tu sempat tarik baju org kt tgh2 sesak pasar malam tu...ahaks...
Haziq x leh makan lg, so mama beli topi belang2 ni je tuk Haziq ye...
Comei anak mama...Muuuuaahh!!!

3 comments:

  1. uit klo g pasar mlm mmg byk bnda yg akn dibeli..sumanya nmpk sedp, tpi sebenrnya bila beli dan rs tak derlah sesep mcm mana yg mata pndg.
    aku pun dh lm tak g pasr mlm sejak dh de khairin nii..so kirim jer ngan bi bi aku.

    comei nya Haziq dgn topi baru nya

    ReplyDelete
  2. Anna: Haziq x mkn topi daa...dia pakai topi jer...

    Aziah: Haziq comei ek..Tq aunty Aziah...hehehe

    ReplyDelete